Home We Travel Carta als Reis: 3 regals que ja ens heu fet

Carta als Reis: 3 regals que ja ens heu fet

escrit per Cris 05/01/2017

Benvolguts Reis Mags,

Sabem que aquest any és difícil trobar-nos perquè no parem quiets anant d’un cantó a l’altre. Som nòmades. Per això, aquest any, no us demanem res. Ens donem per més que satisfets amb els 3 regals que ens heu portat aquests darrers 4 mesos i mig:

1. Somnis viatgers complerts:

Fins ara ja ens hem banyat a les platges de Cuba, hem jugat i nedat amb lleons marins i tortugues a les Galàpagos, hem pujat als volcans d’Equador, hem sentit la màgia del Machu Picchu, ens hem enamorat de l’immensitat del Salar d’Uyuni, hem flipat amb les postes de sol del desert d’Atacama, hem admirat els paisatges de la Patagònia, hem trepitjat el Perito Moreno, hem estat a la fi del món i ara mateix no podem deixar-nos de preguntar com els Rapa Nui van poder moure centenars de moais que pesen tones.

20170105011554_img_2209

20161130150533_img_8581 20161219190527_img_0777 20161102205318_img_6400

2. Nous amics:

L’Over i la Concha, que ens van obrir les portes de casa seva a Baracoa; en Carles i l’Iris, amb qui vam compartir les pluges i les coves de Viñales; la Laia i la Maite que van fer de l’excursió a Yumurí molt més divertida; la Maider i en Joseba, que ens vam aconsellar sobre Perú, Bolívia i Xile mentre ens torràvem a un platja de Cuba, l’Steve i la Geri, amb qui vam compartir 8 dies de creuer per les Galápagos i ens han ofert casa seva quan arribem a Sydney, la Yuka i la seva mare, dues japoneses que ens van cuinar la millor tonyina que hem menjat mai a les Galápagos, la Gemma i en Paul, que ens van acollir a Cuenca; en Pol, la Núria i la Sara, que va acompanyar-nos en el trekking de Parc del Cajas; l’Alicia i la Delia, que van convidar-nos dinar al mercat d’Urubamba; la Sinaí, que va fer el tour d’Uyuni més entrenyable; en Segundino i la Porfidia, que es van desviure per nosaltres perquè el tour d’Uyuni fos inoblidable; en Nathan, amb qui vam compartir un tour a San Pedro de Atacama i qui es va oferir a fer-nos de guia quan aterrem a Auckland; la Maria i l’Américo, que van tractar-nos com uns més de la família a Punta Arenas; la Gemma i el seu nòvio, que vam recollir fent autostop a Torres del Paine i ens van dissenyar la ruta per l’illa Sud de Nova Zelanda; en Carlos i en Fernando, els carters de la fi del món amb qui vam compartir un tarda de riures; la Charlotte i l’Hernán, amb qui vam compartir històries de gats al Calafate; la Jime, que ens va acollir a casa seva quan Aerolíneas Argentinas ens va cancelar el vol, l’Orietta, que ens va portar els postres de la nit de Nadal i que no ens va deixar ni un moment sols després del terretrèmol i l’alerta de tsunami a Chiloé; la Vanesssa i en Roger, els Viajeros Callejeros que vam conèixer en plena alerta de tsunami; i la Tiare, que ens ha acollit a les seves cabanyes de Hanga Roa després d’un malentés amb la nostra reserva de booking a l’Illa de Pasqua.

20160902190659_img_0430 20161104193812_img_6665 20161127192504_img_8273 20161012210605_img_5046

3. Aprenentages vitals:

• Sempre cal relativitzar els problemes i treure el cantó positiu de les coses.
  • El pensament positiu porta a experiències positives.
  • Les millors experiències es tenen quan es va totalment per lliure i amb cotxe (la propera volta al món la farem amb vehicle propi).
  • La perseverança sempre porta bons resultats (Ex: el diari de viatge perdut, el vam recuperar perquè vam trucar a tot arreu per on havíem passat fins a descobrir que l’havíem oblidat a l’avió).
  • Agafar autostopistes és sempre una bona idea i porta a conèixer gent molt entrenyable.
  • No forçar situacions, les millors experiències passen quan menys te les esperes.
  • Ser molt curosos amb la seguretat de les targetes de crèdit (tenim pendent un post explicant-nos el per què; ho farem quan el problema s’hagi solucionat del tot).
  • Preguntar les coses moltes vegades i amb tots els detalls per evitar malentesos.
  • El millor de viatjar és la gent que coneixes.

Equador

20161003012445_img_4051

Però com que sabem que ens hem portat molt bé, si us haguéssim de demanar alguna cosa, us ho posem fàcil. Que els 7 mesos i mig que encara ens queden d’aquest viatge seguim complint somnis viatgers, fent nous amics i aprenent a fer-nos la vida més simple.

Moltes gràcies,

Que la màgia no s’acabi mai!

Carles i Cris

Potser també t’agrada

2 comentaris

Ens roben 4.400 euros (i 50 dies més tard els recuperem) | WeTravel.cat 14/01/2017 at 9:34 am

[…] una setmana us explicàvem que no havíem demanat res als Reis i que ens sentíem més que satisfets en el què havíem rebut aquests darrers mesos (llocs vistos, […]

Respon
Enric, Celia i Ivet (Quaderns de bitàcola) 17/01/2017 at 3:59 pm

Quins bons regals que us han portat els Reis! Gaudiu de cada moment del vostre viatge perquè és únic i irrepetible. Segur que tornareu amb una motxilla plena d’experiències ben enriquidores. I si us plau, cuideu-vos, que esteu fets uns “pupes”, je je! Una abraçada de tots tres! 🙂

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada